A) Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami smlouvy o zprostředkování, kdy na jedné straně je společnost 2pocket s.r.o., se sídlem Kostomlatská 681/6, Letňany, 190 00 Praha 9, IČO: 06088104, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 274459 (dále jen „Poskytovatel“) a na straně druhé je zákazník (dále jen „Zákazník“).
B) Aplikace znamená internetovou aplikaci s názvem Jidlo.je, která je dostupná z internetové adresy www.paytogo.cz a příslušného marketu operačního systému Android nebo iOS.
C) Licence znamená nevýhradní licenci k užívání Aplikace za podmínek uvedených v těchto VOP. Tato rozmnoženina Aplikace je určena pouze pro osobní užití Zákazníka, nikoliv pro užití komerční. Zákazník není oprávněn rozmnožovat, překládat, zpracovávat, upravovat či jinak měnit Aplikaci. Zákazník bere na vědomí, že není oprávněn zhotovit si záložní rozmnoženinu Aplikace, neboť není nezbytná pro užívání Aplikace. Zákazník není oprávněn zkoumat, studovat nebo zkoušet funkčnost Aplikace za účelem zjištění myšlenek a principů, na nichž je založen kterýkoli prvek Aplikace.
D) Restaurace znamená jakékoliv restaurační zařízení v seznamu Aplikace, ve kterém je možné tuto Aplikace plně využívat.
E) Přihlašovací údaje znamenají unikátní kombinaci přihlašovacího e-mailu Restaurace a hesla zvoleného Restaurací, které Restaurace uloží do databáze Aplikace při zřizování účtu prostřednictvím Aplikace.
F) Účet znamená neveřejnou část Aplikace, která je Restauraci přístupná po zadání Přihlašovacích údajů.
G) Smlouva znamená smlouvu uzavřenou mezi Zákazníkem, Zprostředkovatelem a Restaurací, jejímž předmětem je poskytnutí Licence k užívání Aplikace Uživateli za podmínek uvedených v těchto VOP.
H) Zákazník je spotřebitel, který užívá Aplikaci.
A) Poskytovatel sděluje, že:
i) náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení dle podmínek operátora Zákazníka), Poskytovatel si neúčtuje žádné další poplatky;
ii) požaduje úhradu kupní ceny před převzetím plnění Zákazníkem;
iii) neuzavírá ani nezprostředkovává smlouvy, jejichž předmětem je opakované plnění;
iv) ceny zboží a služeb jsou uváděny včetně DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, a to vždy v příslušném menu dané Restaurace;
v) Vzhledem k charakteru plnění poskytovaným prostřednictvím Aplikace, nemá Zákazník právo od příslušné smlouvy uzavřené v dané Restauraci odstoupit;
vi) v případě, že Zákazník má stížnost na tuto Aplikaci a/nebo konkrétní Restauraci, může tuto uplatnit prostřednictvím Aplikace, příp. se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.
A) Uzavření smlouvy
i) Stažením Aplikace do mobilního telefonu Zákazníka a její úplnou instalací dochází k přijetí návrhu na uzavření smlouvy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, tímto úkonem je smlouva uzavřena.
ii) Stažením Aplikace do mobilního telefonu Zákazníka a její úplnou instalací Zákazník rovněž vyjadřuje souhlas s těmito VOP a Poskytovatel se o tom Zákazníka zavazuje informovat v uživatelském prostředí Aplikace.
iii) Uzavřením této smlouvy vstupují v účinnost tyto VOP.
B) Smlouva s Restaurací
i) Smlouva s příslušnou Restaurací je uzavřena okamžikem učinění objednávky konkrétního zboží nebo služby z menu dané Restaurace prostřednictvím Aplikace.
ii) Taková objednávka, resp. Smlouva může být uhrazena pouze kartou prostřednictvím platební brány.
iii) Jakékoliv vady z poskytnuté služby anebo zboží, příp. škody je Zákazník povinen uplatnit přímo u Restaurace. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za tyto vady nebo škodu.
C) Odpovědnost Poskytovatele
i) Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb prostřednictvím Aplikace neodpovídá Poskytovatel Zákazníkovi za škodu ani za vady poskytnutých služeb, za toto odpovídá výhradně konkrétní Restaurace, jenž služby Zákazníkovi poskytla.
D) Užívaní aplikace
i) Veškerá finanční plnění, realizovaná prostřednictvím Aplikace nebo platební brány propojené s Aplikací, se považují za zaplacená připsáním celé příslušné částky na příslušný bankovní účet Poskytovatele a/nebo Restaurace.
ii) Poskytovatel má právo Aplikaci nebo její část kdykoliv odstavit, změnit a/nebo ji znepřístupnit, a to z jakéhokoliv důvodu.
iii) Zákazník má právo užívat Aplikaci za podmínek Smlouvy v aktuální verzi dostupné z Aplikace.
iv) Zákazník se zavazuje při užívání Aplikace jednat tak, aby jemu ani Poskytovateli užíváním Aplikace nevznikla žádná škoda.
E) Odstoupení od smlouvy
i) Vzhledem k charakteru služeb zprostředkovaných Aplikací není Zákazník oprávněn od smlouvy odstoupit.
ii) Poskytovatel má právo Aplikaci nebo její část kdykoliv odstavit, změnit a/nebo ji znepřístupnit, a to z jakéhokoliv důvodu.
iii) Zákazník má právo užívat Aplikaci za podmínek Smlouvy v aktuální verzi dostupné z Aplikace.
iv) Zákazník se zavazuje při užívání Aplikace jednat tak, aby jemu ani Poskytovateli užíváním Aplikace nevznikla žádná škoda.
A) Zákazník poskytuje Poskytovateli souhlas se zpracováním osobních údajů v rozsahu: jméno, příjmení, e-mail, telefon, které Zákazník zadal v Aplikaci (dále jen „Údaje“), s tím, že tyto údaje budou Poskytovatelem využity pro zpracování cílených nabídek, statistik a studií Poskytovatelem a budou předávány v rozsahu jméno, příjmení a telefon Restauracím.
B) Poskytovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy a/nebo Smlouvy se Zákazníkem a marketingovým akcím Poskytovatele (i těch prováděných se smluvními partnery Poskytovatele) a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě.
C) Zákazník odpovídá Poskytovateli za to, že Údaje a další informace, které Zákazník uložil do Aplikace, jsou pravdivé, že je oprávněn souhlas podle odstavce 4.1 VOP poskytnout, a že uložením Údajů a jiných informací Zákazníkem do Aplikace či poskytnutím Poskytovateli nebyly Zákazníkem porušeny obecně závazné právní předpisy.
D) Poskytovatel tímto informuje Zákazníka o jeho právech vyplývajících ze zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, tj. zejména o tom, že poskytnutí těchto údajů je dobrovolné, že Zákazník má právo přístupu k nim a že má právo při porušení zákona se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s žádostí o zajištění nápravy, jakož i o dalších právech vyplývajících z §§ 11 a 21 citovaného zákona. Souhlas ke zpracování Údajů může být za podmínek zákona Zákazníkem kdykoliv odvolán. V takovém případě je Poskytovatel oprávněn zpracovávat pouze základní identifikační údaje Zákazníka v rozsahu jméno, příjmení, e-mail, telefon, a to pouze pro účely evidence Zákazníků Aplikace, jakožto smluvních partnerů Poskytovatele. V takovém případě však Zákazník již Aplikaci užívat však nemůže.
E) Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům.
A) Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy a/nebo VOP, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
B) Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP jednostranně změnit. Takovou změnu je Poskytovatel povinen oznámit Zákazníkovi nejpozději 15 dnů před nabytím účinnosti takové změny oznámit, a to zobrazením příslušné zprávy v rámci Aplikace. Pokud Zákazník změnu VOP neodsouhlasí, může mu být užití Aplikace Poskytovatelem s účinností změny těchto podmínek znemožněno. V takovém případě je Poskytovatel povinen umožnit Zákazníkovi smazání Údajů a jiných Zákazníkem uložených dat v Aplikaci.
C) Poskytovatel je oprávněni kdykoli ukončit provozování Aplikace nebo provoz Aplikace omezit dle vlastního uvážení. O této skutečnosti je Poskytovatel povinen Zákazníka bez zbytečného odkladu informovat prostřednictvím Aplikace.
D) Tyto VOP včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 1. 4. 2020 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici v sídle Poskytovatele nebo elektronicky na www.paytogo.cz